úterý 19. listopadu 2013

Den druhý, smíšené pocity...

Salut mes amis!
Je tu můj druhý den a už nejsem tak nadšená, jak tomu bylo včera, za prvé dnes žádný sport, prostě nebyl čas, hned po škole, kde jsem skončila o půl 3, jsem dojela domu, nasvačila se, mohlo být kolem čtvrt na 4 a jela na zkoušku svatebních šatů (ANO, hádáte správně! ve čtvrtek mě čeká prodloužená na kterou se moc těším - ale nesmím zase moc, jinak to bude na nic a já budu mít zase špatnou náladu :/ někdy si připadám, jak těhotná ženská s těmi výkyvy nálad :D) a potom hned na doučování z francouzštiny za které jsem moc vděčná, mám skvělou doučovatelku, díky ní bych snad propadávala z frániny, ale teď prolézám s krásnou 2 (dobře očas 3:D), no a domůj jsem dojela kolem sedmé a hned se vrhla na večeři.

A teď to hlavní, oč se tu jedná, jídlo, to je to za druhé proč mám teď smíšenou náladu, nestihla jsem vyfotit ani jedno jídlo, ale já se polepším a zítra bude aspoň jedno! :DD plus to jídlo dnes nebylo extra ideální (potom co jsem snědla svoji extra zdravou svačinu, jsem měla ještě hlad, tak mi kamarádka dala svoji domácí clz bulku s máslem!!plátkem sýra a rajčetem-už neměla hlad a měla jich dost), jak bych si přála a ráda bych vás poprosila o radu co se svačinou do školy a večeří...

SN: (skoro stejná jako včera, jen méňě pohanky, zbytek, navíc jsem dneska neměla tělocvik)
38g POHANKY+150g BÍLÉHO JOGURTU SE LŽIČKOU KAKAA+BANÁN+1/4 MANGA
SV: CLZ KAISERKA (nebo se tak aspon tváří:D) NAMAZANÁ TVAROHEM, 2 PLÁTKY EIDAM 30% A PLÁTEK ŠUNKY + výše zmíněná 2 svačina (následovala asi 5 minut po té první)
OB: tady jsem raději vynechala sachry v podobě chlebu (kvůli té svačině, PS: je to školní oběd, máme na výběr ze 6-ti jídel:)) 2 VAŘENÁ VEJCE, ŠOULET (něco jako hrachovka+kroupy...) + 2 KYS.OKURKY
SV: CELÝ NÍZK.TVAROH S TROCHOU MLÉKA + 3/4 (zbytek) MANGA
V: TALÍŘ DOMÁCÍ MAMČINÉ RAJSKÉ POLÉVKY S NUDLEMI + MISKA ZELENINY (cherry rajčátka, rajče,okurek) + ASI 60g PEČIVA S MALOU VRSTVOU LUČINY LIGHT + PLÁTEK ŠUNKY A ZBYTEK UZENÉHO LOSOSU

Dneska mě po obědě doprovázela nepříjemná pachuť v puse, tak jsem si koupila super mint mentosky (a asi půlu rozdala) protože jsem holka nejhodnější (navíc jsem i zahnala chuť na sladkost či dojídání, juchůů) to je jedniný pozitivum snad za dnešek, NEPŘEJEDLA JSEM SE!!! třikrát hurá a ruce vzhůru, prosím :D. Jinak to byl neuvěřitelně hektickej den, ale dostala jsem 1 z informatiky (ale to bylo první hodinu, takže se mi potom nálada opět zlepšovala/zhoršovala) a to je pořád dokola.

Asi jste si všimli, že jsem neuvěřitelně ukecanej člověk (haha, zatím to pomalu nikdo ani nečte, ale to přijde, Karolína, neboj!). Jen pro info, jmenuji se Karolína Krásná (někdy si říkám proč to přijmení krásná mám já, že se to tluče) alias KARKULKA, mám tu přezdívku už od malička a mám ji ráda.

Já se zase brzy ozvu, děkuju Adélce za historicky první komentář k blogu, moc mě to potěšilo, snad se to bude pomalu navyšovat.

Mňam, mňam už se těším na snídani! :))

3 komentáře:

  1. Ahoj,
    tak já Tě ráda potěším a zapojím se do navýšení! :D A asi se budu zapojovat pravidelně! :) Držím palce s hubnutím, hlavně na to zdravě :) a nedeptat se.. :)
    ...čtu dobře, výběr ze 6 jídel ve školní jídelně? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj bloggerko ! :D
    Máš krásný blog. Četla jsem i to o anorexii, a že si modelka a tak :) Jsem ráda, že ses z toho dostala a že sis založila tenhle blog. Budu ti držet palce při shazování a změně životního stylu :) Určitě to dokážeš, máš úžasné jídelníčky. Taky se občas přejím a vůbec se neboj to tady klidně napsat. Aspoň budem vědět jak si na tom a podpoříme tě. Máš na to ! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak k těm svačinám a večeřím: já si beru obvykle do školy nějaký jogurt (bílý, nebo občas ovocný), přidám k němu třeba domácí granolu, nebo oříšky či nějaký kousek ovoce. Občas si beru celozrnné pečivo se sýrem nebo šunkou a k tomu zeleninku.
      No a na večeři si dávám bud pečivo s něčím a zeleninou, nebo třeba tofu s přílohou, nebo kuřecí maso se špagetami, bulgurem, kuskusem atd...Na výběr je toho hodně :) Můžeš si udělat třeba nějaký zeleninový salát :) Zkus kouknou na ostatní bloggerky. Mají plno skvělých receptíků :)

      Vymazat