neděle 17. listopadu 2013

Nový start!

Ahoj,
tímto bych vás chtěla všechny přivítat na mém blogu. Chci začít nový začátek a podělit se o něm s ostatními, přivítám rady, ale i komentáře všeho druhu, zajímá mě vás názor. Jsem 16-letá studentka z Brna, která se vyléčila z anorexie, jenže v té době kdy jsem ji ještě měla jsem se stala modelkou (byl to můj sen už od malička) a musím si tudíž pořád hlídat váhu, dělám to asi rok a půl, nejsem v nějaké úchvatně známé agentuře, ale jedna přehlídka do měsíce a já jsem šťastná jak blecha, zanedlouho mi bude 17 let.
Mám problém, že mám teď asi váhu 63 kg a výšku 173 cm (jen pro info moje nejnižší váha byla asi 50 kg a to jsem byla vážně jen kost a kůže).Před prázdninama jsem měla asi kolem 58 kg a byla jsem šťastná, ale potom jsem asi za 14 dní na táboře přibrala na 65 kg a a stal se ze mě pěknej macík, na začátku roku to bylo kolem 60 kg to už šlo, ale teď už je to zase tak 63 kg, dva dny jsem se neuvěřitelně přejídala://) Potřebuji zhubnout, vidím to sama na sobě i mi to bylo řečeno, ale také hlavně zpevnit. Viděla bych to na takových 5 kg dolů :). Jím zdravě, ale můj problém je v přejídání se a díky tomuto blogu bych to ráda změnila, protože vás budu informovat o všem co jsem snědla a cvičila, jen tak se mě nezbavíte. Budu sdílet svoje recepty i jídelníčky. Sport mám moc ráda, 3x týdně tancuji 1,5h závodně street dance, jen se někdy ke sportu nedokážu donutit, ráda bych si vypracovala alespoň maličké břišáčky :D Myslím, že pro začátek to stačí, však já se za chvíli ozvu znovu :))
P.S: neodsuzujte mě za kvalitu blogu, je to můj první:)

1 komentář:

  1. Prajem ti veľa uspechv s blogom a určite budem tvoju cestu sledovať, pretože food blogy mám veľmi rada :) Na to, že je to tvoj prvý blog si vedieš veľmi dobre :) Čo sa týka tvojho chudnutia, samozrejme, najlepšie je, ked sa cíti dobre sám človek a ked cítiš, že potrebuješ schudnuť, tak ti držím palce :) Ja sama meriam 175cm a váhu mám 62kg a chcela by som ešte čo-to schudnuť, no mne sa už vobec v tomto smere nedarí. Netuším čím to je, pretože sa zdravo stravujem a chodím pravidelne 3-4krát do týždna behať a raz plávať. Preto by som rada skusila meranie InBody, snád mi to trošku pomože v čom je problém :) Neskušala si aj nejaký šport? Tanec je super, ale či sa ním zrovna chudne, to by som asi netvrdila :/ Ja by som ti skutočne odporučila beh, pretože kolkrát sa mi nechce, aj tak sa navlečiem do šiat, mp3 do uší a idem a už potom sa mi ani nechce ísť domov :D Na brušáky ti pomožu asi najviac ak budeš cvičiť videá podla youtube, kanláky BeFit alebo XHITdaily, poprípade ToneItUp sú na to ako stvorené :)

    OdpovědětVymazat