pondělí 25. listopadu 2013

Monday, ano!

Máme tu začátek týdne a já jsem více než spokojená :-))
Dneska to bude taková rychlovka, ale cítím se skvěle, odtančila jsem si 1,5h tréninku, jedla, jak jsem si všechno připravila a ani jsem neměcha chutě se něčím dojídat, prostě mi pracovní dny vyhovují více jak víkend (i toho víc stihnu, zvláštní :DD)

SN: TVAROHOVÝ FITNESS KRÉM se lžičkou KAKAA, kousek OVESNÉHO ŠTRŮDLU, POMERANČ, KIWI, pár HROZNŮ 


SV: SLUNEČNICOVÁ BULKA s LUČINOU LIGHT, plátkem SÝRA a PAPRIKOU


OB: (školní jídelna) opět!!omylem KVĚTÁKOVÝ MOZEČEK, BRAMBORY, RAJČ.SALÁT

SV: clz ŽITNÝ PLÁTEK s TVAROHEM, 6 CHERRY RAJČÁTEK


V: "clz" necelá fin BAGETA, půlka s MÁSLEM, druhá poté s LUČINOU LIGHT, PŮLKA HERMELÍNU, plátek ŠUNKY+MISKA ZELENINY


Ta večeře nebyla zrovna ideální, ale byla před tréninkem a měla jsem na to prostě chuť, navíc jsem byla plná i po příchodu, takže žádná 2.večeře (vím, opět špatně), ale zkusím se napravit.
Hezký týden všem :)))

Žádné komentáře:

Okomentovat