čtvrtek 12. prosince 2013

Na novo...

Ahojky,
omlouvám se, ale včera jsem nestíhala přidat článek, neměla jsem fotky a celý den byl vlastne na nic!
Stalo se to, co jste mi tu psali, ale já bláhová si myslela, že to vydržím :-((

Včera, jakmile jsem došla domů, splácala jsem všechno co mi přišlo pod ruce pod pusu! Ovesný štrůdl, šunka, sýr, tvaroh, oříšky a potom u babičky banán, vločky  mlékem, "nezdravá" buchta, kešu...málem jsem praskla! :(...vše okolo 16:00 - 16:30 no a potom zase žádná večeře.

Dnes tedy nanovo a lépe, menší porce, ale aspoň nějaké :)
Na svačinu jsem měla pouze banán, včera jsem k němu měla i 480g kefír a připadalo mi, že po něm mám hlad, zatímco samotný banán mě zasitil (zvláštní, že?!)

SN: plátek clz ŽITNÉHO CHLEBA s NÍZK.TVAROHEM, 3 plátky šunky, trochu MADELANDU LIGHT, zeleninka + zelený čaj
(7:00)


SV: BANÁN
(10:00)

OB (jídelna): ROST BEEF, DUŠENÁ ZELENINA, BRAMBORY
(13:20)

SV: JABLKO, asi 60g NÍZK.TVAROHU, KÁVA s mlékem
+ zelenina (3 rajčata, půlka červené papriky)
(15:30)


Teď si jedu něco vyzvednout do města, ale to je jen na chviličku, co se vrátím, dám si aslespoň nějakou večeři před tanečníma, jinak bych je neodtancovala :-))
→ vidím to na nějaký žitný plátek s tvarohem a uzeným lososem (♥), kdyžtak to připíšu do komentářů:).

Moc vám děkuji za komentáře a rady, dodávájí mi sílu jít dál a nevykašlat se na to.
Už žádné hladovění a přejídání (to nafouklé břicho je přímo příšerné, včera jsem nemohla pomalu ani chodit, jak mi bylo nevolno až na zvracení).

Už jen jeden den a máme tu víkend, zvládněte školu/práci/jídlo/sport! Ať neskončíte jako já.


13 komentářů:

  1. Máš toho maličko, pak se nediv, že chytáš chutě.. I v normální dny je toho málo. Dívej se pořádně na poměry sacharidů a bílkovin..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Súhlasím s Blossom. Hlavne tei raňajky sú strašne maličké. Určite by som aspoň dva plátky alebo jeden teda pridala a viacej zeleniny alebo aj vajíčko natvrdo alebo avokádo. Toto je skor ako desiata :/

      Vymazat
    2. měla bych navýšit sacharidy nebo bílkoviny? moc se v tom nevyznám :-(

      Vymazat
  2. Achjo, pořád špatně :/.. Já takhle šidila jídlo, ted už jím normálně, řekla bych až moc a stejně si to tělo žádá pořád něco navíc a snadno spadnu do přejídnání.. kdybych tenkrát jedla víc tak teď nemám takové záchvatové stavy, které jen nabourávají psychiku.. a s tím přejezením.. tohle je prostě takové plácání kdy máš chutě, až se skutečně přejíš, budeš se tomu co jsi označila jako "přejídání" jen smát ;) Tak přidej na jídle at to nezažiješ ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. řekla bych, že to přejídání jsem min 1x i zažila, ale takový pocit už nikd více, málem jsem se ani nepohla :-((
      musím zase pomalu přidávat, ať to nenabourá tu moji malou psychiku
      děkuju moc za podporu! ;-))

      Vymazat
    2. Drz se :-) dneska si to taky moc nedavam (nejen cukrovi me porazilo na plnne care a muj zaludek by to nejrac vratil..takovou prilezitost mu ale nedam ! trpet budu!) takze hlavu vzhuru a jdeme bojovat :-*

      Vymazat
  3. Já bych hodně přidala v jídle ! Nebudeš mít potom takové stavy přejídání se, těl bude mí dostatek zdravé stravy.
    Možná je to jenom můj zvyk, ale co zkusit nějakou snídani na sladko ? Po ránu jsou sacharidy to nej :-) Co třeba ovesná kaše s nějakým ovocem :-) ?
    Moc se v tom nevyznám, takže radši dej na holky zkušené :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dříve jsem jinak než na sladko nesnídala, ale poslední dobou mi více vyhovuje slaná :-)

      Vymazat
  4. Radit ti tady můžeme jak chceme. Ty si musíš uvědomit sama, co tvoje tělo potřebuje... Sama vidíš, kolik tomu tělu po ránu dáš a přes den zvyšuješ porce, přitom to má být naopak... Takhle si metabolismus nikdy nenastartuješ... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Přidávám se k ostatním komentářům, třeba ta snídaně mi přijde hrozně malá. (Vlastně si neumím představit, jak by vypadala má SLANÁ snídaně, ale byla by větší...)
    Jinak se vážně divím, že Tě ovoce zasytí! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Pořád stejné chyby, nevím jestli má smysl to znova psát...
    Kdybys zkusila aspon pár dní navýšit, uvidíš, že nepřibereš a ty výčitky prostě nějak přechodíš...uvidíš, že pak bude stokrát líp, žádné chutě a přejídání a budeš konečně šťastná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem tvrdohlavá palice :-(( dneska to snad bylo lepší:)

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat